GRUPPE- OG SALTIMER

Vi tilbyr et bredt utvalg av gruppe- og saltimer. Vi har en spinningsal og en gruppesal som er utstyrt med slynger. For å få et maksimalt utbytte av treningen hos oss, blir alle våre gruppe- og saltimer ledet av en av våre dyktige instruktører.Book deg inn på timene i Vici Trening-appen.

Mandag:

 

Yoga:

Fokuset for yoga er blant annet økt kroppsbevissthet, styrke, fleksibilitet, stressreduksjon og velvære. Yoga handler om konsentrasjon og fokus, og om å forene mentalt og kroppslig liv. I yogatimene trener vi balansen, pusteteknikken og kjernemuskulaturen. Timene passer for alle kroppstyper og for både damer og menn.

 

HIIT:

På HIIT vil du ha høy puls gjennom hele timen! Det er ulike økter fra uke til uke, og vi kombinerer timen med alt fra egenvektstrening til styrke og løping på mølle. Kom på mandagstimen, så får du virkelig kickstarte uka! Timen passer for alle som liker å kjenne pulsen stige.

 

Spinning:

Spinning på mandagene blir intervallbasert sykkeltrening som passer for alle. Her blir det store variasjoner på pulsen. Spinning er god trening for vektreduksjon og sykling er skånsomt for knærne. Vi spiller gøy og variert musikk som hjelper med å holde tempoet gjennom økten.

Tirsdag:
Alle skal med:
Alle skal med er en gruppetime som passer spesielt for deg som ønsker å trene hverdagskroppen. Her er det styrke, balanse og litt kondisjonstrening som står i fokus. Varierte timer med god musikk, «pusting og pesing» og herlig sosialt samvær.
Crosstraining:
Crosstraining er variert trening med bruk av både vekter og egen kroppsvekt. Det er stasjonsbasert trening med utfordrende og tøffe øvelser som virkelig passer for alle. Det gis alltid alternativer i vanskelighetsgrad på hver stasjon. I denne timen trener en både styrke og kondisjon.
Slyngetrening:
Slyngetrening er trening i slynger som henger fra taket. Dette er styrketrening for hele kroppen, men med spesielt fokus på kjernemuskulaturen. Dette er en treningsform som er lett å tilpasse nivå og kroppslige utfordringer.
Runfit:
Runfit er trening på løpemøller. Her kjører vi variert løpetrening. Det kan være seg korte intervaller, lange intervaller og langkjøringsøkter. Her blir det høypuls og mye melkesyre i legger og lår.

Onsdag:

Pilates:

Pilates er trening for deg som ønsker økt kroppskontroll, en sterk kjernemuskulatur og økt bevegelighet. Det er treningsform som gir deg utholdende muskler i hele kroppen samt bedre balanse ved å utfordre koordineringen din. En av gevinstene ved pilatestrening kan være mindre ryggsmerter og ro i sjela. Dette er trening som er med på å flytte fokuset innover i deg selv.  

Spinning:

Spinning er intervallbasert sykkeltrening som passer for alle. Her blir det store variasjoner på pulsen. Spinning er god trening for vektreduksjon og sykling er skånsomt for knærne. Vi spiller gøy og variert musikk som hjelper med å holde tempoet gjennom økten.

Shape:

Dette er en gruppetime for de som ønsker å bli sterkere og bygge muskler. Vi bruker tyngre vekter og gjør få repetisjoner. Passer for de som trener styrke fra før eller ønsker å trene med instruktør som veileder og passer på deg. Vi tar oss god tid til å få teknikken på plass og kjenne at musklene blir aktivert og bruks korrekt.